субота, 7. јул 2018.

Miroslav Ćosović Master Music, Protestno pismo, satirična priča iz 37 broja Časopisa „Scena Crnjanski“


PROTESTNO PISMO


Precenjenom sekretaru na klub, pišem ovo prote-stansko pismo iz više razlozi, bar troje.
Pot jedan, iliti prvo, konkurisao sam na ovaj vaš konkursa. Iz momenat sam misleo da je za poso, al’ kad sam video da nije, pomalko sam se razočaro. Al’ najposle primetim da imau neke nagrade, sam’ pretkodno treba da se nešto naškraba. Iz momenat mi na um pade ono što sam naškra-bao za konkursa u gradsko komunalno preduzeće Čistoća. Pročitam ja to i vidim dobar teksta, pa ko velim ima da ih sve uzme iz pamet kada isti pročitaju. Dugo mi je trebalo da smislim koju šifru da turim. A ondak mi sinu, te turih onu iz biro za zapošljavanje. Tu niko neće da provali, čak je ni ja ne prepoznajem dok je ne pročitam sa dokument iz biro.
Pot drugo, iliti drugi razlog. Sve sam lepo upakovao u beli koverat, ne neki drugi da ne pomislite da nije od sud ili od porez, ili koje drugo. Meni ta pisma od državu stižu stalno, ova ostala kako tako. Sve lepo odnesem na pošta i pošiljem na vas. Kad’ oćeš malo klinac, vreme prolazi, a meni nem’ odgovor od vas da li je pismo stiglo ili jok. Iz momenat mi sine da možda pošta nije poslala, pa ko besan ker dođem do šalter za pisma, i pitam onu žensku iza šank, šta se dogodi sa moje pismo? Bio sam fini, jer u poštu ima onaj obezbeđenje sas pištolj, pa ko velim da ga ne iritiram. A ona mi ljubazno reče da je otidnulo na vas. E, kaki je ovaj svet postao!? Bože, Bože! Ni da javnu.
Pot treće, iliti na treći razlog. Pre neki dan dobivnem od vas pisamce, gde me pozivate na svečanost za dodelu na nagrade. Znači ipak je moje pismo stiglo kod vas. Svečano se obučem i dođem u tu vašu velelepnu halu od pozorište. Sednem u ono foteljče i sav uzbuđen očekujem nagradu. Nešto sam misleo, odgovarala bi ona sas sliku zejtin na platnu. Dobre bi novce za to uzeo na buvljak kume. Al’ ni jednu ne dobivnuh. Malo se ne strmeknuh iz ono foteljče, kad vide ko je sekretar. Na um mi ne bi palo da je to žena. Šta ćeš tako je. Zato vas umoljavam precenjeni sekretaru da me uzmete u obzira i da iz temelja pročitate moj škrabiopis. Pa šta ako sam Ciganin!? Pa i mi umemo da pišemo. I mi imamo dušu moja draga gospoja.
U nadi da ćete me uzeti u obzira, ja vas toplo pozdravaljam.

                        Mika Rom iz cigan malu,
                        ul. Levo sokače bb, na tarabu piše Mika.

Miroslav Ćosović Master Music
Iz 37 broja Časopisa „Scena Crnjanski“






Нема коментара:

Постави коментар