понедељак, 21. мај 2018.

Hranimir Hrane Milojković, Kavez (širi izbor na Majskim susretima 2018)


MAJSKI SUSRETI 2018 - KONKURS ZA POEZIJU (ŠIRI IZBOR)

KAVEZ

 U moje srce, uvek svima otvoreno
 uletela je jednog dana lepa ptica
 bežeći od sveta, sva usplahirena,
 tražeći sklonište od grabljivica.

 Tu je bilo toplo i uvek rumeno-crveno,
 (ptičija od postanka omiljena boja).
 Živelo je tu bezbedno ptiče sneno.
 Navikoh na nju. Zvao je – dušo moja!

 Ali, eto, danas, dok u bašti cvetaju prkosi,
 moje joj srce više nije spas, već kavez za ptice.
 Idi ptico! Leti tamo gde te sudbina nosi!
 Znam ja to. Takve su oduvek bile ptice selice.

 Moja duša nikad kavez nije bila!
 Zar ti komore mog srca liče na žice?
 Ne, nikad ti ne bi potkresao krila!
 Idi ptico! Već je vreme! Beži kukavice!

 Šifra: X-53
 Autor: Hranimir Hrane Milojković, Sokobanja, Srbija

Hranimir Hrane Milojković





















BIOGRAFIJA

Hranimir Hrane Milojković je rođen 1953. godine u Zaplanju kod Niša. Osnovnu školu, gimnaziju i višu ekonomsku školu završio je u Nišu. Od 1977. godine živi u Sokobanji. Objavio je dve zbirke pesama (Zaplanjska elegija i Dole na jugu), jednu zbirku pripovedaka (Nikolin put u Zaplanje) i dve antologije (Cvetnik i Južne legende). Zastupljen je u preko 200 zbornika, antologija, almanaha i književnih časopisa. Član je Udruženja književnika Srbije od 2007. godine.

Нема коментара:

Постави коментар