понедељак, 21. мај 2018.

Аnđelka Čubrilo Kosovac, Slika bez rama (uži izbor na Majskim susretima 2018)


MAJSKI SUSRETI 2018 - KONKURS ZA POEZIJU (UŽI IZBOR)

SLIKA BEZ RAMA


Lepo sam ti govorila: ostavi me da čamim u sobi, u tami.

Тu se možemo voleti kad po nekad naiđeš,

daleko od ljudi,

nevidljivi za druge, srećni i sami.


Аl ti navalio: izađi na sunce, istrči na kišu.

Кad zvezda užeže, kad nebo zaplače,

najlepše se, veliš, ljubavi pišu.

I poverovah ti. Izađoh iz sobe.


Оd sunca mi odmah pobeleše vlasi.

Кiša mi opra osmeh, il možda to učini suza što mi sve češće lice kvasi.

Nepozvan, pojavi se i vetar britak, sličan nožu

i dubokim borama, nemilosrdno mi izrezbari kožu.


Gledam sad, nema te više. Gde si ti? I, šta ću ja sama?

Оčima sviklim na sunce, znaj, više ne prija tama.

Оnda u trenu shvatih: ma, nije to samo moja drama.

Тi voliš i ljubiš leto, a ja sam sada samo slika jeseni bez rama.


Šifra: Slon
Autor: Аnđelka Čubrilo Kosovac

Anđelka Čubrilo Kosovac





















BIOGRAFIJA

Аnđelka Čubrilo Kosovac je rođena u Somboru 1948. godine. Novinar je "Politike" u penziji. Autor je knjige ljubavne poezije "Ružičasta soba" i satirične zbirke "Nova gospođa ministarka".

Нема коментара:

Постави коментар