среда, 23. мај 2018.

Aleksandar M. Arsenijević, Pohvala ljubavnom nezaboravu (širi izbor na Majskim susretima 2018)


MAJSKI SUSRETI 2018 - KONKURS ZA POEZIJU (ŠIRI IZBOR)

POHVALA LJUBAVNOM NEZABORAVU

Da mrtva nije moja draga –
senkom maslačka začarao bih joj obrve,
bio bih rapsod njene sunčane kose.

Da mrtva nije moja draga –
na ružu srca spustio bih joj leptira,
bio bih melod njenog utrobnog meda. 

Da mrtva nije moja draga –
spleteni sa vrežama majskim, sred šećer-mraka,
žarili bismo se u vanvremenosti.

Da mrtva nije moja draga –
svetiljkama od vilin-papira
ukrasio bih noćni vrt njene tuge.

Da mrtva nije moja draga –
svicima bih joj posuo nadlaktice,
da mi svetluca u podvodnom snu među travama.

Da mrtva nije moja draga –
sve bismo stigli jedno drugom da oprostimo,
beleli bismo se poput soli na mesečini.

Da mrtva nije moja draga –
ležali bismo, sveti, pod sazvežđima visokim,
svetlucajući, već sada, na fresci budućnosti.

Da mrtva nije i nisam mrtav, da smrti nema
i nema mrtvih, o čemu bi živi, žareći se,
sricali nezaborav u zvezdanom šatoru smrtnosti?

Šifra: Pogača medom prelivena
Autor: Aleksandar M. Arsenijević, Beograd, Srbija

pixabay.com














BIOGRAFIJA

Aleksandar M. Arsenijević živi i stvara u Beogradu. Autor je knjiga poezije i proze: Mišljenje ljubavi (1991), Obojimo Vaskrs Gospodnji (2009), Jevanđelje za decu (2010), Sv. Kralj Vladislav (2016) i Sv. Kralj Dragutin (2016). Dobitnik je mnogobrojnih nagrada za poeziju i prozu. Zastupljen je u nekoliko Antologija, kao i u stotinak zbornika poezije i proze. Poeziju, prozu i eseje objavljuje u periodici, zbornicima, monografskim izdanjima, na portalima za književnost i kulturu. Tekstovi su mu prevođeni na ruski, francuski i engleski jezik.

Нема коментара:

Постави коментар