субота, 7. јул 2018.

Milivoje Jozić, aforizmi iz 37 broja Časopisa Scena Crnjanski


AFORIZMI


Strankama koje nisu prošle na izborima, prošao je rok upotrebe.
Pao na ispitu inteligencije, ali je prošao na izborima.
Strankama koje nisu prešle prag na izborima, širom su otvorena vrata pobednika.
Mnogo smo jaki. Ne može nam niko ništa – pomoći.
Ministar vojske nije služio vojsku. Alergičan je na vojnički pasulj.
Napredujemo trčećim koracima. Trčimo pred rudu.
Čovečanstvu preti nestašica vode za piće. Ja se već privikavam na pivo.
Žene su manje plaćene od muškaraca. Moraće više da rade na šminki.
Za rast nataliteta, treba raditi od puberteta.
Tražim ortaka za otvaranje banke. Da mi čuva leđa.
Imam vredne ruke. Muški radim sve ženske poslove.
Srednja žalost je minimum našeg maksimuma.
O maršalu Titu govore loše oni koji ne znaju za bolje.
Uvek polazimo od sebe, pa gde stignemo.
Amerikanci su prvi napravili nevidljivi avion, a mi smo ga prvi oborili.
Amerika ima nevidljive avione, a mi gradske autobuse.
Svu svoju imovinu stekao je preko stečaja.
Amerika nas voli bezgranično.
Bolji je vrabac u ruci, nego plata na privrednoj grani.
Gde god bacim pogled, padne mi mrak na oči.


Milivoje Jozić
Iz 37 broja Časopisa „Scena Crnjanski“




Нема коментара:

Постави коментар