субота, 12. мај 2018.

Vojkan Milenković, Pesma bez naslova (treća nagrada na Majskim susretima 2018)


MAJSKI SUSRETI 2018 – KONKURS ZA POEZIJU


III NAGRADA

PESMA BEZ NASLOVA

Poslušno ništa u vatri, za zakasnelu nežnost pepela.
Raskopčao sam korak, jer nebo me sustiglo pod kamenom.
Otkopao sam ptice u plamenu za naše prste u šapatu.
Između zidova pripitomljenim snom poželeh nazad na dno.
Nazad u miris sa kojim zriš umivena milošću moga vina.
Nazad iz izgnanstva presoljenih suza i lišaja mesečine ispod pupka.
Nazad sa nespokojem naprslog ogledala sa postavljenom perspektivom
potisnute brzine zaborava linija tvoga nagog tela.
Nazad spontanom poljubcu sa školjkom pod kamenom hridi.
Nazad neočešljanoj da mi pljuneš u uvo, da spoznam
vetar zariven u grlo i u sise da ti sviram.
Nazad, dok snovi mi budni sa šumom na asfaltni drum
za šapat prstiju ti prošla si kroz mene, a ja da utrljam ti usne na usne.
Nosim u srastanju za tvoje rebro jauk prosutog semena i krvi
oslobođen greha i oslobođen kajanja
i oko čela trnov venac za pod svodove tvojih stopala,
jer nisu nam se zavoleli koraci za jedan međudan.
Kada tebi nove rastu usne i ne daš da za nas očešljam priču.
Ispod dva neba u tvome prozoru grč vetra za sve zarasle mi snove.
Posthumno uspinjanje za drugi vazduh između tvojih butina.
Posthumno uznošenje za drugo duboko do tvojih kolena.
Opštim opsenom proklijale krvi za buduća tihovanja.
Čestitom svetlošću tvoga mleka, oslepljenom srcu darovano
kao šapat tvojih ruku, maramom bedra prevezana za dve istine.

Šifra: Andre Breton
Autor: Vojkan Milenković, Niš, Srbija

Vojkan Milenković




















BIOGRAFIJA

Po obrazovanju je ekonomista. Po vokaciji je pesnik. Nekada je bio član Književnog Društva “Filip Višnjić” iz Niša. Osvojio je nekoliko nagrada sa više konkursa poezije. Prisutan je u nekoliko zajedničkih zbirki poezije. Objavio je knjigu pesama „NERED SNOVA“  u izdanju MEDIVEST KT NIŠ. Oženjen je, supruga Nevena. Ima sina Dimitrija i kćer Jefimiju.



Нема коментара:

Постави коментар