понедељак, 21. мај 2018.

Vera Pavlović, Prah (uži izbor na Majskim susretima 2018)



MAJSKI SUSRETI 2018 - KONKURS ZA POEZIJU (UŽI IZBOR)

PRAH

Prah jesam i prah ću biti.
Od mene postoji duže samo moj stid.
Zlo sam namerno nanosila drugima,
dobro sam činila slučajno.
Prah jesam i prah ću biti.
Duša mi je u paklu,
Đavoli me noću pohode,
Demoni mi se u očima smeju. Znam.
Oprostite mi grehe moje i zlobu,
Samo sam jednom bila voljena,
I to na trenutak.
Gordost mi suze u očima isušuje,
čak i kad sam sama.
Ni plakati ne mogu.
Hteli su da me zatuku,
kočevima i kamenicama,
kao besno pseto.
Boli me u grudima gladno srce.
Sunce volim.
Kamdžijama su ubili moju hrabrost.
Moja ljubav neće nikad umreti,
sopstvenom krvlju sam je kalila.
Ukleta sam. Ne proklinjem nikog.
Otići ću, samo mi recite kuda?

Šifra: Zlatni septembar
Autor: Vera Pavlović, Beograd, Srbija

Vera Pavlović



1 коментар:

  1. Vera Pavlović kao biser u prahu školjke, niže svoj emotivan stih na specifičan način.Izabere dobru nameru i sačini ogrlicu od hiljadu korala.Uvek divno, i blistavo, na svoj pesnički-originalni način! Jako dobro napisana kompozicija pesme sa stilskim figurama, i pesničkom gradju pravog PESNIKA Svoje Sreće...

    ОдговориИзбриши