уторак, 15. мај 2018.

Nadica Nada Cvetković, Neraskidiva veza (širi izbor na Majskim susretima 2018)


MAJSKI SUSRETI 2018 - KONKURS ZA POEZIJU (ŠIRI IZBOR)

NERASKIDIVA VEZA

Moja ruža je roze
jer još uvek ću da se menjam,
tvoja je bela jer si u večnosti
trajno, nevina, neiskusna i naivna…
Stojimo jedna uz drugu
u večito neraskidivoj vezi.
Ti na nebu, ja na zemlji.
Između nas sjaset zbivanja.
Nađoh sliku, ruže dve,
koje me vratiše
u protekle dane neke
u sećanjima ostale godine,
sada već suviše daleke…
A isto boli kao prve sekunde
boli, traje i ne prestaje.
Sa njim ću živeti,
do momenta dok srce kuca,
dok ne pođem u nebesko
carstvo tvoje, da bude moje,
da večno bude naše…
Dve duše, dve ruže
u večito neraskidivoj vezi.

Šifra: Treptaj duše
Autor: Nada Nadica Cvetković, Beograd, Srbija

Nada Nadica Cvetković





















BIOGRAFIJA

Rođena sasvim mala (toga se ne seća) u Topoli na Oplencu. Prvu zbirku pesama "U potpisu JA" objavila početkom 2004. godine i „Zrno ljubavi“ 2011. godine. Zastupljena u mnogim zbornicima, antologijskim zbirkama, časopisima. Od 2015.g. počela da zapisuje i aforizme. U pripremi treća zbirka pesama „Ime nade za nas“. Živi, radi, po papiru se baškari, sanjari i stvara u Beogradu.

Нема коментара:

Постави коментар