четвртак, 17. мај 2018.

Stela Subotički Mihailović, Nauk (uži izbor na Majskim susretima 2018)


MAJSKI SUSRETI 2018 - KONKURS ZA POEZIJU (UŽI IZBOR)

NAUK


Nikad ti nisam rekla -
Mati!
Nisi me tako učila.
Bila si nežna bez milovanja,
bila si stroga bez milosti,
bila si topla bez osmeha.

Nikad ti nisam rekla -
Majko!
Nisi me tako učila.
Znala sam od koga sam potekla,
čija me dojka podojila,
čija me reč pokarala.

Nikad ti nisam rekla –
Volim te!
Nisi me tako učila.
Znala si da to činim,
svakim pokretom i korakom,
mirisom i suzom.

Nikad ti nisam rekla –
Hvala!
Nisi me tako učila.
Stojim uspravno poput tebe.
Borim se i ne stajem
držeći za ruke svoju decu.


Uvek sam te zvala –
Mama!
I na javi i u snovima,
i na venčanju i na porođaju,
dok sam pored tebe živela,
dok sam kraj tvojeg odra umirala.

Šifra: Neprilagođena
Autor: Stela Subotički Mihailović

Stela Subotički Mihailović




















BIOGRAFIJA

Stela Subotički Mihailović, rođena je 1977. godine u Beogradu. Roman „Igra“ 2012. objavljen u ediciji „Pegaz“ Književne omladine Srbije, osvojio istoimenu nagradu za najbolji roman prvenac na konkursu izdavača. Roman „Povratak“ objavljen je u oktobru 2017, izdavač Neopress Beograd.  Nekoliko pesama i kratkih priča objavljeno je u zbornicima u Srbiji i Republici Srpskoj.

Нема коментара:

Постави коментар